top of page

Všeobecné podmienky spolupráce 
 

V nasledujúcich riadkoch sa dozviete informácie o tom, ako budeme spolupracovať, aké pravidlá budeme dodržiavať, a ako budem využívať Vaše osobné informácie, ktoré my poskytnete. 

Zásady ochrany osobných údajov pri poskytovaní poradenstva – Mgr. Kristýna Janešíková

Posledná aktualizácia: 5.4. 2025

 

Ak ste našim zákazníkom, odberateľom noviniek alebo návštevníkom webu, zverujete nám svoje osobné údaje. My zodpovedáme za ich ochranu a zabezpečenie. Zoznámte sa, prosím, s ochranou osobných údajov, zásadami a právami, ktoré máte v súvislosti s ich ochranou.

 

Obsah a účel dokumentu


V tomto dokumente sú obsiahnuté informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov poskytnutých návštevníkmi webových stránok www.navigaciapsyche.com (respektíve www.navigaciapsyche.sk, ktorá je presmerovaná na hlavnú stránku), klientmi a záujemcami o naše služby (dotknuté osoby). Používaním web stránky súhlasíte s týmito Zásadami ochrany osobných údajov. Tieto Zásady ochrany osobných údajov popisujú naše zásady a postupy týkajúce sa zhromažďovania, používania a zverejňovania Vašich údajov pri používaní našich služieb a informujú Vás o Vašich právach na súkromie a o tom, ako vás zákon chráni. Vaše osobné údaje používame na poskytovanie a zlepšovanie našich služieb. 

 

Upozorňujeme, že poradenstvo poskytované v rámci tejto služby nie je zdravotníckou službou a nenahrádza starostlivosť klinického psychológa, psychiatra ani iného zdravotníckeho pracovníka. Poskytovateľ je absolventom magisterského jednoodborového štúdia psychológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave a aktuálne je frekventantom dlhodobého akreditovaného výcviku v kognitívno-behaviorálnej psychoterapii v Slovenskom inštitúte pre psychoterapiu ABC. V práci s klientmi využíva aj prvky ďalších metód v súlade s úrovňou svojho vzdelania a výcviku. Vážime si vašu dôveru, s ktorou nám svoje osobné údaje poskytujete, a o osobné údaje sa staráme podľa zákona 18/2018 Z.z., o ochrane osobných údajov, aj podľa Nariadenia (EU) 2016/679, tj. všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, ktoré je účinné od 25.5.2018 a je všeobecne známe pod skratkou GDPR.​ Tieto zásady sa vzťahujú na všetky formy poskytovania poradenstva – vrátane online stretnutí a osobných konzultácií v priestoroch poradne Prevádzkovateľa.

Definície 

 

Na účely týchto zásad ochrany osobných údajov: 

 

  • Prevádzkovateľom a poskytovateľom služieb Navigácia psyché je prevádzkovateľ:
    Mgr. Kristýna Janešíková , IČO: 55120687, DIČ: 1122834834, s miestom podnikania Zákysučie, 671, Krásno nad Kysucou, Slovenská republika (plánovaná zmena miesta podnikania na: Sidónie Sakalovej 138/1, Bytča)
    Zapísaná v živnostenskom registri OÚ CA 520-34731
    (ďalej len ako „Prevádzkovateľ“)
    Kontaktný e-mail: navigaciapsyche@gmail.com

 

  • Súbory cookie sú malé súbory, ktoré webová stránka ukladá do vášho počítača, mobilného zariadenia alebo akéhokoľvek iného zariadenia, ktoré obsahujú podrobnosti o vašej histórii prehliadania na tejto webovej lokalite medzi jej mnohými použitiami.

​​

  • Podmienky sa týkajú: Slovenskej Republiky a všetkých ostatných krajín EU.

​​

  • Zariadenie znamená akékoľvek zariadenie, ktoré má prístup k Službe, ako napríklad počítač, mobilný telefón alebo digitálny tablet.

​​

  • Osobné údaje sú akékoľvek informácie, ktoré sa týkajú identifikovanej alebo identifikovateľnej osoby. 

​​

  • Služba sa vzťahuje na webovú stránku a všetku online alebo osobnú komunikáciu s Prevádzkovateľom. Služba zahŕňa poskytovanie poradenstva osobne (v prevádzke na adrese Zákysučie 671, Krásno nad Kysucou; v máji 2025 plánovaný presun na: Lombardiniho 138/18, Bytča) alebo online prostredníctvom videohovoru, emailovej komunikácie alebo inej dohodnutej formy.

​​

  • Príjemcami osobných údajov v nevyhnutnom rozsahu sú aj ďalší zmluvní partneri Prevádzkovateľa poskytujúci organizačno-ekonomické a iné služby (napr. účtovníctvo, daňové poradenstvo, IT služby, potrebné na zabezpečenie prevádzky Poskytovateľa alebo ďalší príjemcovia, ktorým je Poskytovateľ povinný poskytnúť osobné údaje zo zákona).

​​

  • Údaje o používaní sa vzťahujú na údaje zhromaždené automaticky, buď vygenerované používaním Služby alebo zo samotnej infraštruktúry Služby (napríklad trvanie návštevy stránky). 

​​

​​

  • Vy znamená jednotlivec, ktorý pristupuje k Službe alebo ju používa, prípadne inú právnickú osobu, v mene ktorej takáto osoba pristupuje alebo ju používa.

 

Zhromažďovanie a používanie vašich osobných údajov

 

Typy zhromažďovaných údajov

 

Osobné údaje 

 

Počas používania našej služby Vás môžeme požiadať, aby ste nám poskytli určité osobné údaje, ktoré možno použiť na Vaše kontaktovanie alebo identifikáciu. Osobné údaje/informácie môžu zahŕňať, ale nie sú obmedzené na: 

 

• Emailová adresa 

• Telefónne číslo 

• Adresa trvalého pobytu

• Meno a priezvisko 

• Údaje o používaní 

O tom, aké osobné údaje nám poskytnete rozhodujete sami, a to na základe Vášho slobodného, dobrovoľného a výslovného súhlasu. Spracúvané osobné údaje nepredávame, neprenajímame a ani inak za odplatu nescudzujeme. 

Osobné údaje môžu byť získavané aj počas osobných stretnutí v poradni, a to formou ústneho rozhovoru, poznámok, vyplnených dotazníkov alebo iných dokumentov. Takto získané údaje sú spracúvané s rovnakým dôrazom na dôvernosť a bezpečnosť ako údaje získané online.

Údaje o používaní

 

Údaje o používaní sa zhromažďujú automaticky pri používaní Služby. Údaje o používaní môžu zahŕňať informácie, ako je adresa internetového protokolu vášho zariadenia (napr. IP adresa), typ prehliadača, verzia prehliadača, stránky našej Služby, ktoré navštívite, čas a dátum Vašej návštevy, čas strávený na týchto stránkach, a iné diagnostické údaje. Keď pristupujete k Službe prostredníctvom mobilného zariadenia alebo prostredníctvom iného zariadenia, môžeme automaticky zhromažďovať určité informácie vrátane, ale nie výlučne, typu mobilného zariadenia, ktoré používate, jedinečného ID Vášho mobilného zariadenia, IP adresy vášho mobilného zariadenia, operačný systém, typ mobilného internetového prehliadača, ktorý používate, jedinečné identifikátory zariadenia a ďalšie diagnostické údaje. Môžeme tiež zhromažďovať informácie, ktoré odošle Váš prehliadač vždy, keď navštívite našu Službu alebo keď k Službe pristupujete prostredníctvom mobilného zariadenia. 

 

Technológie sledovania a súbory cookie

 

Používame súbory cookie a podobné technológie sledovania na sledovanie aktivity v rámci našej služby a ukladanie určitých informácií. Používané technológie sledovania sú majáky, značky a skripty na zhromažďovanie a sledovanie informácií a na zlepšenie a analýzu našej služby. Technológie, ktoré používame, môžu zahŕňať: Súbory cookie alebo súbory cookie prehliadača. Súbor cookie je malý súbor umiestnený na Vašom zariadení. Môžete dať svojmu prehliadaču pokyn, aby odmietol všetky súbory cookie alebo aby oznámil, kedy sa súbor cookie odosiela. Ak však cookies neprijmete, možno nebudete môcť používať niektoré časti našej Služby. Pokiaľ ste neupravili nastavenie Vášho prehliadača tak, aby odmietal cookies, naša služba môže používať cookies. 

 

Flash cookies. Niektoré funkcie našej Služby môžu využívať lokálne uložené objekty (alebo súbory Flash Cookies) na zhromažďovanie a ukladanie informácií o Vašich preferenciách alebo Vašej aktivite v rámci našej Služby. Flash Cookies nie sú spravované rovnakými nastaveniami prehliadača ako tie, ktoré sa používajú pre Cookies prehliadača. 

 

Súbory cookie môžu byť „trvalé“ alebo „relačné“ súbory cookie. Trvalé súbory cookie zostávajú vo vašom osobnom počítači alebo mobilnom zariadení, keď prejdete do režimu offline, zatiaľ čo súbory cookie relácie sa odstránia hneď, ako zatvoríte webový prehliadač.

Webová stránka www.navigaciapsyche.sk používa súbory cookies na účely jej užívateľského zlepšovania, a to v súlade so zákonom č. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách. Pokiaľ by boli niektoré cookies považované za osobné údaje a také osobné údaje by sme o vás aj spracúvali v zmysle GDPR, budeme od vás vyžadovať aktívny súhlas.

 

Používanie vašich osobných údajov 

 

Prevádzkovateľ môže použiť osobné údaje na nasledujúce účely: 

 

• Poskytovať a udržiavať našu službu vrátane monitorovania používania našej služby.

• Správa vášho účtu: správa vašich osobných informácií ako používateľa Služby. Osobné údaje, ktoré poskytnete, Vám môžu poskytnúť prístup k rôznym funkciám Služby (napr. fakturácia, možnosť rezervácie termínu), ktoré máte ako evidovaný používateľ (klient) k dispozícii.

 • Na plnenie zmluvy: vypracovanie, dodržiavanie a uzavretie kúpnej zmluvy na produkty, položky alebo služby, ktoré ste si zakúpili, alebo akejkoľvek inej zmluvy s nami prostredníctvom Služby. Za zmluvu sa považuje aj akákoľvek forma dohody o poskytnutí poradenstva, ktorá vzniká napríklad na základe dohodnutia termínu, e-mailovej alebo telefonickej komunikácie a následnej úhrady služby. Písomné potvrdenie zmluvy nie je podmienkou jej vzniku.

• Kontaktovať vás: Kontaktovať vás e-mailom, telefónnymi hovormi, SMS alebo inými ekvivalentnými formami elektronickej komunikácie, ako sú napríklad push notifikácie mobilnej aplikácie týkajúce sa aktualizácií alebo informatívnej komunikácie týkajúcej sa funkcií, produktov alebo zmluvných služieb vrátane bezpečnostných aktualizácií, ak je to potrebné alebo primerané na ich realizáciu. 

• Poskytovať Vám novinky, špeciálne ponuky a všeobecné informácie o iných službách a udalostiach, ktoré ponúkame a ktoré sú podobné tým, ktoré ste si už zakúpili alebo na ktoré ste sa pýtali, pokiaľ ste sa nerozhodli takéto informácie nedostávať. 

 • Na iné účely: Vaše informácie môžeme použiť na iné účely, ako je analýza údajov, identifikácia trendov používania, určovanie účinnosti našich propagačných kampaní a hodnotenie a zlepšovanie našej Služby, služieb, marketingu a vašich skúseností. Vaše osobné údaje môžeme zdieľať v nasledujúcich situáciách:

 • S poskytovateľmi služieb: Vaše osobné údaje môžeme zdieľať s poskytovateľmi služieb, aby sme mohli sledovať a analyzovať používanie našej služby a kontaktovať vás. 

• S pridruženými spoločnosťami: Dovoľujeme si vás uistiť, že naši spolupracovníci, ktorí budú spracovávať vaše osobné údaje, sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch a o bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo zabezpečenie vašich osobných údajov. Táto mlčanlivosť pritom trvá i po skončení záväzkových vzťahov s nami. Bez vášho súhlasu nebudú vaše osobné údaje vydané žiadnej inej tretej strane.

• S obchodnými partnermi: Vaše informácie môžeme zdieľať s našimi obchodnými partnermi, aby sme Vám mohli ponúknuť určité produkty, služby alebo propagačné akcie. 

• S inými používateľmi: keď zdieľate osobné údaje alebo inou interakciou vo verejných priestoroch s inými používateľmi, takéto informácie môžu vidieť všetci používatelia a môžu byť verejne distribuované mimo. 

• S vaším súhlasom: S vaším súhlasom môžeme zverejniť vaše osobné údaje na akýkoľvek iný účel.

​​

Komentáre v sekcii “Blog”  na webovej stránke

Keď návštevníci webu zanechavajú na stránke komentáre, zbierame údaje, ktoré sú zobrazené vo formulári komentára a taktiež IP adresu používateľov a user-agent prehliadača z dôvodu ochrany proti spamu. Anonymizovaný reťazec vytvorený z vašej e-mailovej adresy (nazývaný aj hash) môže byť poskytnutý službe Gravatar pre overenie, či ju používate. Zásady ochrany osobných údajov služby Gravatar nájdete na: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vášho komentára bude vaša profilová fotografia verejne zobrazená spolu s obsahom vášho komentára.

 

Ak pridáte komentár na našej stránke, môžete súhlasiť s uložením vášho mena, e-mailovej adresy a webovej stránky do súborov cookies. Je to pre vaše pohodlie, aby ste nemuseli opätovne vypĺňať vaše údaje znovu pri pridaní ďalšieho komentára. Tieto súbory cookies sú platné jeden rok. Ak navštívite našu stránku prihlásenia, uložíme dočasné súbory cookies na určenie toho, či váš prehliadač akceptuje súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a sú odstránené pri zatvorení prehliadača. Komentáre návštevníkov môžu byť kontrolované prostredníctvom automatizovanej služby na detekciu spamu.

 

Uchovávanie Vašich osobných údajov 

 

Prevádzkovateľ bude uchovávať vaše osobné údaje len tak dlho, ako je to potrebné na účely uvedené v týchto Zásadách ochrany osobných údajov. Vaše osobné údaje budeme uchovávať a používať po dobu maximálne päť (5) rokov od posledného využitia služby z vašej strany a to v rozsahu potrebnom na splnenie našich zákonných povinností (napríklad ak sme povinní uchovávať vaše údaje v súlade s platnými zákonmi), riešiť spory a presadzovať naše právne dohody a zásady. V odôvodnených prípadoch, na základe individuálnej dohody s klientom, môže byť doba uchovávania osobných údajov predĺžená až na desať (10) rokov. Prevádzkovateľ si tiež ponechá údaje o používaní na účely internej analýzy. Údaje o používaní sa vo všeobecnosti uchovávajú kratšiu dobu, s výnimkou prípadov, keď sa tieto údaje použijú na posilnenie bezpečnosti alebo na zlepšenie funkčnosti našej služby, alebo keď sme zo zákona povinní uchovávať tieto údaje na dlhšie časové obdobia. 

V prípade papierových záznamov (napr. poznámky z osobného poradenstva) zabezpečuje Prevádzkovateľ ich uchovávanie v uzamknutej skrini v priestoroch poradne. Prístup k nim má výhradne Prevádzkovateľ.  Tieto záznamy uchovávame počas trvania spolupráce a následne najviac po dobu piatich rokov, pokiaľ neexistuje iný oprávnený dôvod na ich skartáciu skôr. Elektronické záznamy sú chránené bezpečnostnými opatreniami vrátane šifrovania.

Vaše práva v súvislosti s osobnými údajmi

V súlade s platnými právnymi predpismi máte ako dotknutá osoba nasledovné práva:

  • právo na prístup k svojim osobným údajom,

  • právo na opravu nepresných údajov,

  • právo na výmaz (tzv. „právo byť zabudnutý“),

  • právo na obmedzenie spracúvania,

  • právo namietať voči spracúvaniu,

  • právo na prenosnosť údajov,

  • právo kedykoľvek odvolať súhlas, ak bol právnym základom pre spracúvanie.

 

Zverejnenie Vašich osobných údajov

 

Presadzovania práva 

 

Za určitých okolností môže byť Prevádzkovateľ povinný zverejniť vaše osobné údaje, ak to vyžaduje zákon alebo ako odpoveď na platné žiadosti orgánov verejnej moci (napríklad súdu alebo vládneho orgánu). 

 

Ďalšie zákonné požiadavky 

 

Prevádzkovateľ môže zverejniť Vaše Osobné údaje v prípadoch, že takéto opatrenie je nevyhnutné z dôvodu: 

 

• Dodržiavať zákonnú povinnosť. 

• Chrániť a brániť práva alebo majetok Prevádzkovateľa.

• Zabrániť alebo preskúmať možné nesprávne konanie v súvislosti so Službou. 

• Chrániť osobnú bezpečnosť Používateľov Služby alebo verejnosti.

• Chrániť sa pred právnou zodpovednosťou. 

 

Bezpečnosť Vašich osobných údajov 

 

Bezpečnosť Vašich osobných údajov je pre nás dôležitá, ale pamätajte na to, že žiadny spôsob prenosu cez internet alebo spôsob elektronického uchovávania nie je 100% bezpečný. Aj keď sa snažíme používať komerčne prijateľné prostriedky na ochranu vašich osobných údajov, nemôžeme zaručiť ich absolútnu bezpečnosť. 

 

Do ktorých krajín prenášame Vaše osobné údaje 

 

Vaše osobné údaje do tretích krajín mimo Európskeho hospodárskeho priestoru (EÚ, Island, Nórsko a Lichtenštajnsko) aktívne neprenášame a tento prenos ani nezamýšľame. Niektorí dodávatelia našich služieb však môžu mať sídlo alebo svoju infraštruktúru aj v iných krajinách (napr. Google ako poskytovateľ cloud služieb a pod., ktorý deklarujú svoj súlad s GDPR aj v prípade prenosu osobných údajov do zahraničia). 

 

Odkazy na iné webové stránky 

 

Naša služba môže obsahovať odkazy na iné webové stránky, ktoré neprevádzkujeme. Ak kliknete na odkaz tretej strany, budete presmerovaní na stránku tejto tretej strany. Dôrazne Vám odporúčame, aby ste si prečítali Zásady ochrany osobných údajov každej stránky, ktorú navštívite. Nemáme žiadnu kontrolu a nepreberáme žiadnu zodpovednosť za obsah, zásady ochrany osobných údajov alebo postupy akýchkoľvek stránok alebo služieb tretích strán. 

 

Zmeny týchto zásad ochrany osobných údajov 

 

Týmto si vyhradzujeme právo kedykoľvek tieto podmienky ochrany osobných údajov upraviť a zmeniť v akomkoľvek rozsahu. Nové znenie pravidiel ochrany osobných údajov bude zverejnené na webovej stránke www.navigaciapsyche.sk. Odporúčame Vám, aby ste si tieto Zásady ochrany osobných údajov pravidelne prezerali kvôli prípadným zmenám. Zmeny týchto zásad ochrany osobných údajov sú účinné, keď sú zverejnené na tejto stránke. 


 

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa týchto Zásad ochrany osobných údajov, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu na adrese: navigaciapsyche@gmail.com

Všeobecné obchodné podmienky poskytovania poradenstva – Mgr. Kristýna Janešíková

Posledná aktualizácia: 1.9. 2025

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) boli vypracované v súlade s príslušnými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a ďalšími relevantnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Definície 

"Prevádzkovateľ" 

  • Prevádzkovateľom a poskytovateľom služieb Navigácia psyché je prevádzkovateľ:

  • Mgr. Kristýna Janešíková , IČO: 55120687, DIČ: 1122834834, s miestom podnikania Zákysučie, 671, Krásno nad Kysucou, Slovenská republika (v máji plánovaná zmena miesta podnikania na: Sidónie Sakalovej 138/1, Bytča). Zapísaná v živnostenskom registri OÚ CA 520-34731(ďalej len ako „Prevádzkovateľ“)Kontaktný e-mail: navigaciapsyche@gmail.com

"Stránka"

​​

"Služby"

  • Službami sa rozumejú produkty určené k predaju zverejnené na Stránke Prevádzkovateľa.

  • Služba zahŕňa poskytovanie poradenstva osobne (v prevádzke na adrese Sidónie Sakalovej 138/1, Bytča alebo online prostredníctvom Google Meet. Google Meet je videokomunikačná služba vyvinutá spoločnosťou Google. 

"Užívateľ"

  • Užívateľom je fyzická osoba staršia ako 18 rokov alebo mladšia osoba so súhlasom zákonného zástupcu.

"Cenník"

  • Cenník znamená zoznam cien za Služby Prevádzkovateľa, ktoré sú transparentne uvedené pri každej Službe.

"Odmena"

  • Odmena je cena, ktorú je Užívateľ povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi za využitie Služieb.

"Rezervácia termínu"

  • Rezervácia termínu je dátum a čas, ktorý si Užívateľ vyberie na dodanie Služby priamo na Stránke Prevádzkovateľa.

"Vstupný dotazník"

  • Vstupný dotazník je dokument, ktorý Užívateľ obdrží po Rezervácií termínu priamo na svoju emailovú adresu.

"Úvodný návrh"

  • ​Úvodný návrh je dokument, ktorý Užívateľ obdrží  na svoju emailovú adresu do 10. kalendárnych dní od dodania Služby "Úvodné individuálne sedenie". 

"Stretnutie"

  • Jednotlivé časovo vymedzené stretnutie za účelom dodania Služby. 

​​​​

"VOP"

  • Všeobecné obchodné podmienky internetovej stránky www.navigaciapsyche.sk vydané Prevádzkovateľom a záväzné pre Užívateľov.

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Prevádzkovateľ poskytuje poradenské služby v súlade so zapísanými predmetmi podnikania, najmä v oblasti mimoškolského vzdelávania a podnikateľského, organizačného či osobnostného rozvoja. Cieľom poskytovaných služieb je podpora mentálneho nastavenia, životnej rovnováhy a sebarozvoja jednotlivcov.

1.2. Poskytovateľ je absolventom magisterského jednoodborového štúdia psychológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave a aktuálne je frekventantom dlhodobého akreditovaného výcviku v kognitívno-behaviorálnej psychoterapii v Slovenskom inštitúte pre psychoterapiu ABC. V práci s klientmi využíva aj prvky ďalších metód v súlade s úrovňou svojho vzdelania a výcviku.

1.3. Prevádzkovateľ týmto výslovne prehlasuje, že prostredníctvom Stránky nie sú poskytované zdravotné služby ani zdravotná starostlivosť. Osoba, ktorá potrebuje zdravotnú starostlivosť, je povinná obrátiť sa na príslušné zdravotnícke zariadenie, ktoré je k jej poskytnutiu oprávnené podľa právnych predpisov.

Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že poskytované Služby nepredstavujú:

  • poskytovanie zdravotnej starostlivosti ani súvisiacich služieb,

  • výkon zdravotníckeho povolania alebo samostatnej zdravotníckej praxe podľa zákona č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

  • ani psychologickú činnosť alebo psychoterapiu podľa zákona č. 199/1994 Z.z. o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov.

Klient zároveň berie na vedomie, že Poskytovateľ nie je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, nemá uzatvorenú zmluvu so zdravotnými poisťovňami a úhrada za poskytnuté Služby sa uskutočňuje výhradne mimo systému verejného zdravotného poistenia. Poskytované Služby majú charakter osobného rozvoja a psychohygieny. 

1.4. Verejne dostupný obsah Stránky (videá, blogové články a iné) má výhradne informatívny charakter a nesmie byť považovaný ani vykladaný ako odporúčanie alebo ako poskytovanie zdravotnej starostlivosti. Obsah má edukačný charakter a nemôže nahradiť odborné vyšetrenie, diagnostiku ani liečbu.

1.5. Prevádzkovateľ sa riadi Zásadami o ochrane osobných údajov.

1.6. Všetky Služby poskytovateľa sú spoplatnené v zmysle platného Cenníka zverejneného Prevádzkovateľom pri každej Službe.

1.7. Návšteva Stránky je možná len v súlade s týmito VOP.

1.8. Individuálne dohodnuté podmienky medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom majú prednosť pred týmito VOP v rozsahu výslovne dohodnutej odchýlky.

2. Vzťah medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom

2.1. Medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom vzniká zmluvný vzťah vytvorením rezervácie Služby prostredníctvom Stránky. 

2.2. Potvrdením termínu Služby sa medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom uzatvára zmluva, predmetom ktorej je Odmena za službu. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od vykonania Rezervácie Služby do dodania Služby v Rezervovanom termíne.

2.3. Užívatelia berú na vedomie, že predmetom Služby nie je nahradiť rozhodovanie Užívateľa v jeho osobných záležitostiach. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za konanie Užívateľa ani za následky takéhoto konania.

2.4. V prípade, že je Užívateľ v ohrození života je povinný kontaktovať záchrannú službu na čísle 112. V prípade, že u seba Užívateľ spozoruje samovraždené myšlienky alebo tendencie je taktiež povinný kontaktovať záchrannú službu na čísle 112 a/alebo bezplatnú krízovú linku pomoci na čísle 0800 500 333. Prevádzkovateľ nie je oprávnený ani schopný poskytovať akúkoľvek krízovú intervenciu v zmysle zdravotníckej starostlivosti. Služby Prevádzkovateľa môžu byť doplnkom k odbornej pomoci, ale v žiadnom prípade ju nenahrádzajú.

2.5. Užívateľ berie na vedomie, že služby Prevádzkovateľa majú výhradne poradenský a podporný charakter, nie sú zdravotníckou službou ani nenahrádzajú odborné vyšetrenie, diagnostiku či liečbu. Prevádzkovateľ nie je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti podľa zákona č. 578/2004 Z.z. ani psychologickej činnosti v zmysle zákona č. 199/1994 Z.z. Užívateľ je v plnom rozsahu zodpovedný za svoje rozhodnutia a ich následky.

3. Rezervácia termínu a Platobné podmienky

3.1. Rezerváciou termínu sa rozumie objednanie konkrétneho termínu uskutočnenia Služby medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom. Termíny Služieb sa dohadujú individuálne prostredníctvom e-mailu alebo telefonického kontaktu. Prevádzkovateľ aktuálne nepoužíva automatizovaný rezervačný systém.

3.2. Po vykonaní Rezervácie termínu Prevádzkovateľ vystaví Užívateľovi faktúru za objednanú Službu. Faktúra musí byť uhradená najneskôr pred začiatkom Stretnutia. V prípade, že úhrada nebude do začiatku Stretnutia prijatá, Stretnutie sa neuskutoční a rezervovaný termín sa uvoľní.

3.3. Spôsob úhrady je bezhotovostný (bankový prevod a/alebo online platba prostredníctvom platobnej brány, ak je k dispozícii). Prevádzkovateľ môže pred poskytnutím Služby požadovať potvrdenie o úhrade. Pri Službe „Úvodné individuálne sedenie“ zašle Prevádzkovateľ po úhrade faktúry Užívateľovi aj Vstupný dotazník, ktorý je Užívateľ povinný vyplniť a doručiť najneskôr pred začiatkom Stretnutia na e-mailovú adresu navigaciapsyche@gmail.com.

3.4. Ak sa Užívateľ nebude môcť z akýchkoľvek dôvodov dostaviť na dohodnutý termín, Prevádzkovateľ sa zaväzuje ponúknuť iný termín, ak bol o zmene informovaný pred začiatkom Stretnutia. Užívateľ môže požiadať o zmenu rezervácie maximálne 2-krát.
– Zrušenie rezervácie menej ako 24 hodín pred začiatkom Stretnutia: Užívateľ je povinný uhradiť 100 % z ceny Služby ako storno poplatok; nárok na náhradný termín nevzniká.
– Zrušenie po začiatku Stretnutia alebo neúčasť (no-show): uhradená Odmena sa nevracia a nárok na náhradný termín nevzniká.
– Nezaplatenie faktúry do začiatku Stretnutia: rezervácia sa automaticky ruší a termín sa uvoľní bez nároku na náhradný termín.

3.5. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín dodania Služby z vážnych dôvodov (napr. choroba, technická porucha, nepredvídaná udalosť). V takom prípade bude Užívateľovi ponúknutý náhradný termín; ak náhradný termín Užívateľ neakceptuje, už uhradená Odmena sa vráti.

3.6. Pri Službe „Prednášky a workshopy pre organizácie“ bude faktúra odoslaná po rezervácii Služby; lehota splatnosti je 14 dní od dodania Služby (ak sa zmluvné strany nedohodnú inak).

3.7. Ak sa Užívateľ dostaví na Stretnutie s omeškaním, trvanie Služby sa o tento čas skracuje bez nároku na zľavu. Omeškanie nad 15 minút sa považuje za neúčasť s uplatnením podmienok podľa bodu 3.4.

​​

4. Forma poskytovania Služieb 

4.1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje po Rezervácii termínu a zaplatení Odmeny za Službu poskytnúť Užívateľovi webový odkaz na spoločné Stretnutie ak sa bude realizovať Online formou stretnutia. 

4.2. Online forma stretnutia je realizovaná platformou Google Meet. Užívateľ nie je povinný mať nainštalovanú žiadnu aplikáciu, stačí si iba otvoriť odkaz na Stretnutie v emaily od Prevádzkovateľa. O Ochrane súkromia a Zmlúvnych podmienkach plaformy Google Meet sa môže Užívateľ informovať na webovom odkaze: https://policies.google.com/privacy?hl=sk

4.3. V prípade technických komplikácií počas Stretnutia je Užívateľ povinný bezodkladne kontaktovať Prevádzkovateľa na e-mailovej adrese: navigaciapsyche@gmail.com Ak vznikla technická komplikácia na strane Užívateľa počas spoločného Stretnutia je Užívateľ povinný svoju situáciu bezodkladne vyriešiť. Prevádzkovateľ nie je povinný v dôsledku technických komplikácií na strane Užívateľa presúvať termín dodania Služby. Ak sa Užívateľ dostaví na Stretnutie s omeškaním je trvanie Služby ukrátené o omeškaný čas.

4.4. Ak vzniknú technické či iné komplikácie na strane Prevádzkovateľa, ktoré mu znemožňujú dodanie Služby, je povinný zabezpečiť Užívateľovi náhradu škody: a) Stretnutie bude predĺžené o čas, o ktorý bol Užívateľ ukratený v dôsledku  komplikácií. b) Stretnutie bude preložené na iný termín (po dohode s Užívateľom) ak vzniknú technické či iné komplikácie, ktoré úplne znemožnia dodanie Služby v rezervovanom čase.

5. Povinnosti Užívateľov

5.1. Užívateľ je povinný 

5.1.1. Vždy postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, pravidlami podľa týchto VOP ako aj s dobrými mravmi;

5.1.2. poskytovať pravdivé a úplné informácie a údaje;

5.1.3. v prípade zmeny osobných alebo kontaktných údajov Užívateľa bezodkladne oznámiť Prevádzkovateľovi aktuálne údaje.

5.2. Užívateľ zodpovedá za správnosť údaja o svojom veku. Pri poskytovaní Služieb osobám mladším ako 18 rokov je nevyhnutný preukázateľný súhlas zákonného zástupcu, bez neho Služby nebude poskytnutá.

5.3. Užívateľ je plne zodpovedý za svoj psychický a zdravotný stav a mal by okamžite informovať svojho lekára ak u seba spozoroval závažné psychické a/alebo fyzické zmeny, ktoré mu spôsobujú diskomfort. 

5.4. Klient berie na vedomie, že:
a) Poskytovateľ negarantuje ani nezodpovedá za dosiahnutie akýchkoľvek cieľov alebo výsledkov očakávaných Klientom v súvislosti s využívaním Služieb;
b) Klient sám zodpovedá za svoje rozhodnutia a/alebo konanie týkajúce sa jeho mentálneho nastavenia a osobnostného rozvoja, i keď by tieto mohli byť akokoľvek inšpirované poznatkami a dojmami nadobudnutými počas využívania Služieb;
c) Klient je osobne zodpovedný za svoj zdravotný stav a je povinný bezodkladne informovať svojho lekára alebo iného kompetentného zdravotníckeho pracovníka o skutočnostiach alebo zmenách, ktoré podľa jeho názoru vyžadujú odbornú zdravotnú starostlivosť, alebo ak má pochybnosti o svojom zdravotnom stave.

6. Dôvernosť

6.1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať Etický kódex psychológa, ktorého súčasťou je povinnosť zachovávať mlčanlivosť o veciach, ktoré sa dozvedel o Užívateľovi a jeho osobných informáciách, či už prostredníctvom vyplnenia Vstupného dotazníka alebo počas Stretnutia. Táto povinnosť mlčanlivosti trvá aj po ukončení poskytovanej Služby.

6.2. Súčasťou záväzku zachovávať mlčanlivosť je aj pravidelná účasť Prevádzkovateľa na supervíznych stretnutiach, ktoré slúžia na skvalitnenie práce a odborný rast. Na týchto stretnutiach sú konzultované výhradne profesionálne prístupy a pracovné postupy bez zdieľania osobných údajov alebo iných identifikujúcich informácií o Užívateľoch.

6.3. Prevádzkovateľ zároveň pravidelne absolvuje odborné vzdelávania v oblasti psychológie a poradenstva s cieľom udržiavať a zvyšovať kvalitu poskytovaných Služieb.

6.4. Záväzkami mlčanlivosti podľa tohto článku VOP nie sú dotknuté zákonné povinnosti Prevádzkovateľa, najmä povinnosť oznámiť trestný čin a pod. Záväzkami mlčanlivosti podľa tohto článku VOP zároveň nie sú dotknuté pravidlá spracúvania osobných údajov.

7. Ochrana osobných údajov

7.1 Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje klientov v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Viac informácií o spracovaní osobných údajov je uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov.

8. Osobitné ustanovenia pre zmluvu uzavretú na diaľku

8.1. Ak bola Zmluva medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom uzavretá výlučne prostredníctvom elektronickej komunikácie (e-mailom alebo online formulárom), považuje sa za zmluvu uzavretú na diaľku v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

8.2. Užívateľ týmto berie na vedomie, že objednaním a potvrdením termínu služby výslovne súhlasí s tým, aby bola Služba poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, a že po úplnom poskytnutí Služby stráca právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 6 písm. k) uvedeného zákona.

8.3. Náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie (napr. pripojenie na internet) znáša Užívateľ sám.

8.4. Prevádzkovateľ týmto v súlade s § 3 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku informuje Užívateľa, že všetky podstatné informácie o službe, cene, platobných podmienkach, spôsobe rezervácie a zodpovednosti sú uvedené priamo na webovej stránke www.navigaciapsyche.sk a v týchto VOP.

9. Záruka a zodpovednosť

9.1 Prevádzkovateľ poskytuje záruku na kvalitu poskytovaných Služieb v súlade s platnými právnymi predpismi.

9.2 Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nesprávnym použitím poskytnutých informácií a odporúčaní Užívateľovi.

9.3. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať svoje Služby odborne a poctivo, v súlade so súčasnými poznatkami vedy a etickými štandardmi poradenstva.

9.4. Klient je povinný poskytovať Poskytovateľovi pravdivé a úplné informácie. Ak Klient túto povinnosť poruší a tým spôsobí Poskytovateľovi škodu, zodpovedá za jej náhradu. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu alebo ujmu, ktorá vznikne Klientovi v dôsledku toho, že neposkytol pravdivé a úplné údaje alebo zamlčal podstatné skutočnosti.

9.5. Poskytovateľ neposkytuje žiadnu záruku, že využívanie Služieb povedie k dosiahnutiu konkrétneho výsledku alebo cieľa. Zodpovednosť za osobný rozvoj a rozhodnutia nesie výlučne Užívateľ.

9.6. Prevádzkovateľ nezodpovedá za nepriamu škodu, ušlý zisk ani iné následné škody, ktoré by mohli vzniknúť v súvislosti s využívaním Služieb.

10. Reklamácie a sťažnosti

10.1 Užívateľ má právo podať reklamáciu alebo sťažnosť v súvislosti s poskytovanými Službami prostredníctvom emailu na adresu: navigaciapsyche@gmail.com.

10.2 Prevádzkovateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu alebo sťažnosť najneskôr do 30 dní od jej doručenia.

10.3 Reklamácie a sťažnosti sa vybavujú individuálne, s ohľadom na povahu poskytovaných služieb, ktoré nie sú produktmi hmotnej povahy.

11. Záverečné ustanovenia

11.1 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny týchto VOP. Zmenené VOP budú zverejnené na webovej stránke Prevádzkovateľa a budú platiť odo dňa ich zverejnenia.

11.2 Vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. V prípade, že je alebo sa stane niektoré z ustanovení týchto VOP a/alebo zmluvy neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nebude tým zasiahnutá platnosť, účinnosť a vykonateľnosť ostatných zmluvných dojednaní.

11.3.Zmluvné strany sa zaväzujú, že v prípade vzniku akéhokoľvek sporu vyplývajúceho z poskytovania Služieb alebo z uzavretého zmluvného vzťahu sa prednostne pokúsia o jeho mimosúdne vyriešenie dohodou, a to formou elektronickej komunikácie alebo osobného stretnutia. Pokiaľ nedôjde k vyriešeniu sporu do 30 kalendárnych dní odo dňa jeho oznámenia druhej strane, je ktorákoľvek zo strán oprávnená obrátiť sa na príslušný súd v zmysle právnych predpisov Slovenskej republiky.  Užívateľ – spotrebiteľ má zároveň právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia, alebo môže využiť platformu na riešenie sporov online na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

11.4. Za doručenú sa považuje aj listinná zásielka, ktorá bola odoslaná na poslednú známu adresu Užívateľa a uplynulo 5 pracovných dní od jej odoslania, ak sa nepreukáže skoršie doručenie.

11.5. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 1.9. 2025​

bottom of page